Beneficii

Conceptul de afacere
Business Process Outsourcing, sau BPO, permite unei companii să se concentreze pe dezvoltarea afacerii, subcontractând un partener extern care să se ocupe de procesele non-strategice ale companiei. Unele dintre aceste procese includ facturare, salarizare, procesarea cererilor şi asistenţă pentru clienţi.

Account Executive-ul nostru se dedică full-time afacerii dvs. şi functionează asemenea unui controller al dumneavoastră. Account executive-ul gestionează personalul externalizat şi livrarea serviciilor, el este întotdeauna disponibil să raspundă la oricare dintre întrebările dumneavoastră – noi numim acest lucru “comunicare cu clienţii”. O echipă situată off-site (extern), dedicată companiei dumneavoastră, va procesa şi va raporta informaţia pentru dumneavoastră şi Account Executive. Unul din angajaţii dumneavoastră va fi desemnat ca persoană de legatură cu echipa noastră, astfel informaţiile şi cerinţele vor circula cu usurinţă între locaţiile noastre.

Datele sunt prelucrate şi procesate cu ajutorul software-ul nostru, care poate fi instalat şi la sediul clientului. Toate rapoartele necesare sunt create şi personalizate pentru fiecare client in parte. Aceste rapoarte se pot accesa pe Internet la termenele convenite pentru utilizarea lor de către client (a se vedea secţiunea “Raportare ONLINE”).

Care sunt avantajele BPO?
Există multe beneficii strategice din outsourcing, precum creşterea performanţelor, a profitabilităţii si maximizarea “shareholder value” . Mai precis, aceste beneficii includ:

  • Reducerea cheltuielilor şi problemelor cu personalul
  • Acces la expertiză în mai multe domenii
  • Independenţă câştigată
  • Eficientizarea costurilor
  • O mai mare flexibilitate internă
  • Obţinerea accesului la tehnologii avansate
  • Focus pe activitatea de bază a companiei

De ce servicii externalizate?

  • Concentrarea sporită asupra activităţilor de baza ale companiei dumneavoastră. / Reducerea factorilor de risc
  • Deblocarea resurselor interne. / Reducerea costurilor
  • Poziţionarea directorilor ca un “utilizatori”, decât “generatori” de informaţii
  • Pentru a primi informaţii corecte şi in timp util.
  • Pentru a beneficia de cele mai noi tehnici de contabilitate, fără costuri iniţiale.
  • Pentru a profita de experienţa nostră de “best practices” în finanţe, contabilitate şi obligaţii fiscale.
  • Pentru a obţine acces mai mare la oameni calificaţi.
  • Pentru a transforma costurile fixe în costuri variabile.

Cum poate compania noastră oferi toate cele de mai sus? Punctul nostru forte este că nucleul afacerii noastre este reprezentat de serviciile financiare, prin urmare putem standardiza procesele şi construi economie de scară.